Slösurf...

Ja idag när jag satt och pluggade så passade jag på att surfa runt lite på olika hundsidor.
Sjukt sugna på hund nu måste jag erkänna...
Va inne på en Grandis först, men nu har vi hittat den perfekta hunden för oss.
Så himla fin så jag tror jag dör :P
Vi har bestämt oss för en Grosser schweizer sennenhund.
Helt perfekt!
Hoppas vi kan få tag i en snart :D
Imorgon är det dags för skola igen, inte för att det vart fritt från plugget nu under "lovet" men men. Det ska bli skönt att komma igång igen. Träffa nya människor och framförallt läsa i staden där jag trivs bäst.
Nu blir det mys i soffan sen sova så man orkar upp :)

Kommentarer
Postat av: Isa

Nja, det vet jag väl inte.. Eller, det har hänt mycket bra på sistone, men det är mest små saker. :) Det är väl sånt som livar upp vardagen har jag hört! Hur är det med dig? Stortrivs i götet? :)

2010-01-26 @ 16:40:34
URL: http://isabellefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0