Nytt kapitel. . .

Ja nu börjar det hända saker... Eller ja, jag tar tag i saker helt enkelt.
Det är dags nu...
Vi hoppas på positiva händelser till sommar 2010!
1 Mars är det dags för första delen av mitt nya liv.
Då börjar jag på VV igen. Ska bli skönt att komma igång. Gick ju bra förra gången, och nu ska det gå minst lika bra om itne bättre...
Har även fått ett vik på mitt gamla jobb från 1 mars till 12e april. Det känns kanoners!
Annan avdelning, men det blir bra ändå :D
19 mars är det andra saker som händer. Vad ska jag nog inte gå in på. Men tackar Lisen för ditt stöd i förhand.
Ska bli kul att ses när du kommer ner. Då ska jag klämma på din bäbis massor. Akta dig så hon inte fastnar i Göteborg bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0