Gamla värre än ungdomar?

Gud vad jag känner att jag skrapar ihop vuxen poäng genom detta inlägg...
Börjar bli pensionär tror jag...
Efter skolan idag tog jag vagnen hem. Den var så klart överfull av folk. Det kan man väl ta, men vad irriterad jag blir på vissa människor. Jag såg flera som tog upp två säten med väskor och annat, när det fanns massa gamla människor som behövde och ville sitta... Det va ju inte några ungdomar som gjorde detta, nej de va gamlingar... Förstår dom inte bättre?
Tycker synd om dagen gamlingar... Både dom som får stå fast det egentligen finns plats, och dom som inte förstår bättre... Hoppas dagens ungdomar växer upp med bättre förstånd.
Det blev visst ett bittert inlägg...
Men men så får det vara.
Idag har vi iallafall köpt en ny soffa :D Den kommer vecka 8...
Gissa om vi längtar, våran rasar vilken sekund som helst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0