En dag som denna. . .

Ja en dag som denna blir det att spatsera ner till stan på...
Solen lyser och ser ganska värmande ut ifrån köksfönstret...
Vi ska fixa myntrör då vår lilla söta spargris vi fick av mammsen börjar bli full nu...
Dags att börja om på ny kula med den...
Ska även köpa mig något på hälsokosten, det ska tydligen vara bra för både det ena och det andra...
Tror Johan blir glad om jag e lite gladare än vad jag är ibland :D
Nu blir det till att ta en dusch, sen ner på stan, eller ja kanske byn...
Inte är det någon stor stad det här iaf...
Skönt att man snart slipper jävla Gävle

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jo, jag vet, och det är jag tacksam för! Tack, goding. :)

2009-10-31 @ 01:33:39
URL: http://isabellefjall.blogg.se/
Postat av: Simone

Jo folk man känner brukar göra det ;) Mina föräldrar sa det med men så blev det inte :p

Vi läser samma sak alltså ;) Läser med till lärare - tidigare grundskolan :) Läser på distans nu så det ska gå :) Iaf denna och nästa termin :) När jag pratade med lärarna på min linje så är jag långt ifrån första som får barn under utbildningen :) Så det går om man vill, men lär ji inte bli lätt :)Massa på min linje som är gravida med :) Och en heldel som redan har barn :)

2009-11-01 @ 20:48:56
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ja det var lite komiskt :p hur länge har du läst? För mig äre bara första terminen :p

Ja precis :) i min studiegrupp är vi ca 25 och jag vet att vi är minst 3 som är gravida :p och säkert 6-7 som har barn :)hihi

2009-11-01 @ 21:27:31
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Simone

Ååh, jag är inne på min första :P hoppas på att kunna gå klart iaf nästa innan jag tar ett år off =)Läser på Mittuniversitetet i Härnösand =)

Ja jag kan tänka mig att det är grymt skönt :D



Btw fatta vad förvånad jag blev när jag tillslut fattat att det var du som kommenterat bloggen :P

2009-11-03 @ 19:47:04
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0