Bitarna börjar falla på plats

Det känns i alla fall som att det börjar gå lite framåt i mitt liv. . .
Eller ja inte bara i mitt liv, utan mer i vårt liv om man säger så. . .
För min del gick det sjukt bra på VFU:n, (praktiken). . .
Min handledare hade inget att säga som jag skulle förbättra mig på eller tänka på till nästa gång. . .
Nej jag hade allt som hon tyckte en fullständig lärare ska ha. Total lycka för min del. . .
Detta fick jag reda på i fredags. . . Och inte nog med det fina omdömet från handledaren så ringer min kära syster när vi sitter och pratar om hur det gått under VFUn. . .
Jag kunde dock inte svara så jag tänkte jag skulle ringa henne senare. . .
Ca 1 minut senare får jag ett sms från henne där hon berättar att hon kanske fixat lägenhet till mig och älskling. . .
En 2a i K-dala på ca 55 kvm och 2 parkeringar för 4500. . .  Snacka om lycka. . .
Den ska jag kolla på när jag kommer till Göteborg 5-8 November. . . Då är Johan i Barcelona det aset :P
Och inte nog med detta så berättade Johan när jag kom hem att ett företag hört av sig och vill träffa honom snarast. . . Så för mig blir det två gbg resor på kort tid. . .
Vi ska passa på att ta me så mycket saker som möjligt när vi åker ner så slipper vi åka två gånger med släp :)
Har en underbar mamma som lånar ut sin bil till oss så vi kan packa massa saker i bilen. . .
Den är ju lite större är min fina Punto om man säger så. . .
Nej nu har jag pluggat klart för idag, nu ska jag ta en cigg och sen sätta mig i soffan med min kärlek. . .
Utan Johan i mitt liv, vet jag inte vart jag hade varit just nu. . .
Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0