Besatt. . .

Och nej, jag är inte besatt av Idol, bonde söker fru eller något annat i den stilen...
Inte heller är jag besatt av någon slags musik eller film...
Inte någon konstnär och ingen fotograf...
Nej jag är totalt besatt av barn...
Och inte på något skumt sätt...
Nej, jag vill ha ett eget, en liten liten knodd...
Ser jag en bäbismage blir jag ledsen...
Ser jag en bäbis blir jag ledsen...
Jag kan inte ens se en på tv utan att få smått panik...
Jag blir verkligen ledsen på riktigt...
Det är riktigt illa nu...
Alla som jag pratar med säger "plugga klart först"...
Jag förstår precis vad dom menar...
Men jag vill inte vara en gammal mamma...
Vill inte ha barn efter 25 i alla fall inte mitt första...
Det är sjukt jobbigt nu, vet inte hur jag ska tackla det heller...
Ser bäbisar och bäbis magar överallt.
Jag menar allvar, ÖVERALLT...
Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Simone

Förstår hur du känner.. vi hade ju tänkt att jag skulle plugga klart men det sket sig ju uppenbarligen :p Men nu iefterhand så är det grymt bra, alla jag känner som fått barn tidigt säger samma sak (svägerskan pluggade med två små det gick prima), nu vet jag inte vad du pluggar men skolan har nog varit med om det tidigare (min skola sa att det inte alls var ovanligt på mitt program) SÅ det går att lösa :D Vill ni båda så go for it :D

2009-10-30 @ 16:50:54
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0