Göteborg here I come

Ja då sitter man på tåget till göteborg igen...
Jag är glad då jag för en gångs skull inte fryser...
Tycker alltid att tågen är så jävla kalla...
Skönt att komma hem en sväng nu innan flytten...
Dessutom så slipper jag sitta ensam hemma när Johan åker till Barcelona imorron...

Det första jag ska göra när jag kommer till Götet idag är att kolla lägenhet...
En tvåa i Begsjön... Får väl se om man vill bo där...
Tar ju kasnke hellre en tvåa i kortedala faktiskt...
Ska ju kolla på den på lördag :D

Ikväll ska jag över till Sandra och Christian och kika in deras hus :)
Imon blir det att kolla hockey med Emelie och Emelie ;D
Missar deras träning ikväll, men får iaf träffa dom imon :)

Nu ska jag spendera tiden på tåget med att plugga...
Tänkte jag ska göra klart min VFU uppgift under resan så behöver jag inte tänka på den sen :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja det kan jag faktiskt förstå :D Jag fick svar av syon idag och som det ser ut nu så kan jag nog vara ledig ett helt år, vilket jag absolut vill :)

Haha jamen det var ju inte direkt igår :p Och jag har fått för mig att alla gamla bekanta typ glömt mig haha :P nej men typ, trodde ju inte du skulle minnas mig :P

2009-11-05 @ 20:00:59
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Simone

Ohja känns helt udnerbart :D Så nu hoppas jag bara på att jag klarar nästa termin =/ Sådana foglossningar att det redan är nästintill outhärdligt att vara på skolan på föreläsningar =/



Haha jomen så är det nog :P Alla tror att alla glömt en, men de flesta minns nog :P haha



Btw, såg att du flyttat till gävle :O Hur kommer det sig?

2009-11-06 @ 16:18:20
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Simone

Jomen precis, men det löser dig nog, är ju på distans så bara där 1v i månaden tack gode gud :) Dock vfu snart så hoppas det går bra =)



Ahaa, har inte alls hängt med känner jag haha :p Men hur känns det att flytta tillbaka till gbg då? :)



Åh får hålla tummarna då :D

2009-11-07 @ 14:09:57
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja det hoppas jag på iaf :D Tidigare grundskolan :)



Åh vad underbart :D Var ligger den då?



Ja jag längtar som tusan :D Vet inte vilken åk jag kommer vara i haha :p vet på vilekn skola, tider och allt men inte vilken åk glömde fråga min LLU och hon sa inget :p haha Men det blir nog bra :)



Kommer troligen få vick lite då och då framöver med :D Farbrorns fru jobbar på dagis och frågade om jag var sugen :) (dom har tydligen haft vikarier som varit borta ibland 13 av 18 dagar!!) Så jag bara hoppas :D

2009-11-08 @ 20:05:17
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: Grisekno

meen. Ska du flytta tillbaka till GBG? Why? :)

2009-11-10 @ 09:04:15
URL: http://kotten3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0