Fått lite gjort. . .

Ja jag har ringt lite samtal idag. . .
Har ordnat så att jag får göra tentan i Göteborg, så nu gäller det bara att man blir godkänd av HIG också.
Sen ringde jag till GU också för att kolla om jag kommit in eller hur det funkar...
Men dom va ju inte väldigt bra på att svara så jag får ringa sen igen...
Känns ändå skönt att ha ett samtal avbockat på listan...
Just nu sitter jag och skriver på uppgiften som ska in i morgon...
Ja och det går väl sådär.
Total skrivkramp. Kan inte formulera mig och allt låter bara konstigt.
Därför tar jag en paus och skriver lite här...
Johan sitter och spelar SIMS2 :) Jeej
Det ska jag också göra när han e klar sen, behöver ett litet uppehåll...
Sitter just nu och lyssnar på spotify, det är bra ibland när man behöver lite motivation.
Johan, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0