En dag mindre. . .

Ja nu är det faktiskt en dag mindre innan flytten ner till Göteborg...
Bara 24 dagar kvar nu :)
Det går fort det. . .
Väntar fortfarande på svar från både det ena och det andra...
Men just nu vill jag bara veta om jag kommit in på skolan...
Skulle vart så skönt att bara veta...
Tror att jag ska ta upp luren och ringa dom imon och se vad dom säger...
Har haft huvudvärk i flera dagar nu...
Svettas som fan på nätterna och känner mig allmänt seg i kroppen...
Svinis på gång? :P
Nej de hoppas vi inte...
Hittar så mycket kul på nätet nu så det finns inte...
Dessutom fick jag reda på min födelsedags present såhär i förväg...
Fan va roligt säger jag bara.
Jag älskar min pojkvän!!!
Sen vad det är tänker jag inte säga...
En dröm är det som jag får uppleva längre fram mot sommaren iaf :D
Efter den dagen kommer jag "rub it in your face" för de e inte alla som gjort det som jag ska göra :D
Nej nu ska jag kolla på bonde :)
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0