wrong way, right way. . .

Det är konstigt att de vägar man väljer att gå kan göra en så gott. . .
Vad hade hänt om jag och Sarah hittat oss var sin familj i USA och åkt dit för ett år?
Eller vad hade hänt om jag valt att plugga någon annan stans än i Gävle. . .
Detta är något som jag aldrig kommer att få veta, fast det hade vart intressant...

Men jag är nöjd med mina val, har världens bästa pojkvän, underbara vänner både här uppe och i Göteborg, går på en relativt bra skola, och har en underbar praktikplats, sen väntar även ett riktigt kul sommarjobb :)
Allt går som smort nu och det är helt underbart!

Snart är det dags för flytt, dagarna rullar på och tiden går riktigt fort, dags att börja packa snart kanske...
En månad lite drygt kvar nu. Kanske får flytta in tidigare också. Life feels good right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0