USA...

Ja just detta ämne satt vi och diskuterade i bilen på väg från Trelleborg...
Hur är det egentligen? 
Får man lov att spendera 3 månader i USA utan visum? 
Det skulle nämligen jag fått förra året...
Eftersom jag inte var helt 100 säker så släppte jag ämnet eftersom jag inte gillar när man diskuterar saker man inte är säker på...
Men jag har pratat med Isa som funderar på att dra dit och hon höll med mig, att man får lov till det :)
Hanna och hennes kompis som ska till USA till hösten höll också med...
Så nu är jag glad :)
Säg gärna vad ni vet/tror för jag vill som sagt inte diskutera saker man inte har 100 kolla på...

Skola idag då :) Underbart bra lärare för en gångs skull :)

Ska sätta igång och städa snart med då pojken kommer upp imorgon ;)
Inte setts på två veckor så det kommer bli underbart :)

Vill tacka min underbara vän Isabelle som hållit mig sällskap på alla resorna jag gjort i helgen...
Och tack för att du fick mig att minska nervositeten inför Germany och tack igen för att du finns :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

naaw :) bara att hojta om du vill prata :) plus; det är 3 månader. och har man ett visum har man 30 dagar på sig, att ta sig ur landet, efter att visumet gått ut. ;)

2009-05-28 @ 14:36:23
URL: http://isabellefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0