Tiden går fort nu...

Ja idag har jag vart hos Emmah en sväng. 
Va där och hämtade lite lådor så jag kan börja packa lite smått nu inför flytten. 
Det är ju inte alls så lång tid kvar nu...
13 Juni är det dags :) Men jag får nycklarna den 8e så då blir det till att köra lite lådor och annat tjaffs :)
Allt som får plats i bilen vill säga... 

Tvättat och donat har jag även hunnit med idag :)
Jobbar hårt här hemma :P
Hittade en stav till tungan när jag städade i sängbordet.
Den blev snabbt kokad och i tryckt där den är menad att vara.
Så nu pratar jag lite roligt men det känns bra :)
Trodde inte den skulle gå att få igenom efter sisådär 2 år.
Lite pinat men va fan, det är bra pina :P

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan eller dylikt...
Är så uttråkad :(

Lådor  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0