Tatuering, jäger/redbull och skansen...

Ja det var lite av innehållet i helgen...
Det var dock inte jag som hade turen att bli tatuerad, det var Johan som äntligen fick sin efterlängtade gadd :)
Den blev dock inte klar, en sittning till den 17 Juni sen e de klart :)
I fredags begav vi oss till affären och köpte lite redbull :)
Vi hade en lugn hemmakväll med lite god dricka och skön musik, bara han och jag :) Kärlek :)

I lördags begav vi oss till skansen, det var det inte bara vi som gjorde vill jag lova... Det var massa folk där :)
Men det va det värt, det va massa fint väder och massa mys :D
Dit kommer vi gå igen, då med mer pengar och bättre kamera :P

Idag har varit en riktig söndag. Legat i soffan hela dagen och bara tagit det lugnt, sprang och köpte en pizza med. Sen var det dags att åka hem för min del :( Men men nu dröjer det tills vi ses igen, för nästa helg ska jag till göteborg, sen åker jag på utbildningsresa inför jobbet i sommar... Men det ska gå bra, helgen efter nästa ska jag träffa min babe igen :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0