Sunnansjö

Hade min sista dag på praktiken i Torsdags... 
Det var en bra dag full av sol och underbara glada barn.
Vi samlade hela skolan nere vid vindskyddet där kören i skolan sjöng vårsånger och två femmor höll tal.
Riktigt bra dag.

Men det blev bara bättre, vid 4 kom Johan, vi åkte och handlade in lite mat för att sedan bege oss till deras landställe utanför Ludvika. Väl framme så möttes jag av detta. .. 






Det går ju inte att hitta ett bättre ställe, en bättre plats, eller tid. 
På kvällen satt vi där vid bastun och tittade på solnedgången innan vi la oss i soffan framför en film.
Vaknade tidigt av att de va så soligt :) 
Pojken lurade upp på på ett högt berg, gick upp för ett stup aka uppförsbacke enligt honom :P
Träningsvärk har jag fortfarande :P

Efter bergsklättringen blev det badenbaden i solen. Det slutade som de gjorde och båda ser ut som kräftor fortfarande :D
Grillning, kortspel oh film stod på kvällens schema...

Lördag tillbringades i solen, och med att skjuta luftgevär... Vi slog vad, den som missade flest skott fick diska...
Gissa vem som vann :P

Idag blev det till att åka hem så nu sitter man här igen, tråkiga lägenheten...
Tur att man har någon att prata med :D 







Tänker på dig när jag hör detta -  Use somebody

Kommentarer
Postat av: Jag

..tänker på dig när jag hör den också :)

2009-05-03 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0