Suck och stön. . .

Denna prima högskola man går på har ett smidigt sätt att dela ut information på...
Det gör det inte helt enkelt...
Smidigt och bra för dem, men mindre kul för oss andra...
Satt igår och väntade på en lärare i 40 minuter.
SEn när vi ringde och undrade vart han var, ja då var han sjukskriven resten av terminen...
Bra informerat HIG, väldigt bra.
Men vi fick något gott utav det ändå, ingen Salstenta, det blir hemtenta istället och det känns bra!

Denna dagen har varit toppen, gjorde en dag på praktiken, min sista dag :(
Va med när mina ettor hade idrott, dom spelade brännboll så jag drog mitt strå till stacken och räknade poäng :)
När dagen var slut för ena halvan fick jag en massa kramar :) Dom ville inte att jag skulle sluta, så det kändes bra att man är uppskattad :D
Fick ta mig lite kramar av andra halvan av klassen sedan också :)
Väldans mysigt :D Har världens goaste ettor :D
Kommer sakna dom massor, men kommer tillbaka till dom i höst. 
Då är dom stora tvåor :)

Har världens bästa handledare också. Hon är en sjukt bra pedagog och det ska jag ta efter, min förebild inom lärarkåren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0