Pain...

Ja igår så hittade jag lite kul saker när jag gick igenom mitt sängbord inför flytten.
Det fanns sisådär 20 korsords tidningar, 10 pennor och 30 hårtoffsar :P
Sen råkade jag även hitta en stav till tungan :P
Mhm, kokade den och sådär sen va de bara att trycka... hårt :P
Men jag fick igenom den, och som tack för det kunde jag inte äta frukost innan skolan idag ;)
Fick i mig lite soppa till lunch iaf, hoppas jag kan få i mig en macka sen ikväll :)

Imon är det ledigt, då ska jag se till att packa klart de lådorna jag har :) 
Fixa och dona så det är fint innan jag beger mig till Göteborg på fredag...

Kommer fram sent på fredag, sen är det kalas för mamma på Lördag och på söndag ska jag till slottskogen och träffa lite folk jag ska jobba med i sommar :)
Pirat som man ska vara :) det gillar vi :)
På måndag bär det iväg till trelleborg och travemunde. Utbildningsresa på gång :)

Kommer sakna min snutteplutt när jag är borta! 
Kärlek till Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0