Kul jul. . .

Helgen då :)
Ja i fredags kom min baby hit :)
Fredag va ganska lugn. Hyrde en film som hette The Strangers...
Den kommer jag aldrig se igen, iaf inte ensam.
Satt på helspänn hela filmen...
Det är fan värre med sånna psykiska filmer än dom där dom bara kuttar upp folk åt höger och vänster...
Ett antal skrik och några tårar senare så var det dags för sängen.

Lördagen spenderades mestadels i Gävle.
Va inne i stan först för Johan skulle träffa någon med ett eventuellt jobb till honom.
JAg sprang runt inne på gallerian under tiden. Efter detta så hittade vi några som ställt upp en ramp där dom cyklade och gjorde lite roliga trix. Där fastnade vi ett tag innan vi gick och käkade. 
Tur för mig att jag inte va speciellt hungrig för vi åt suchi. Inte min grej om man säger så. Never again!

På kvällen drog vi in till Gävle igen för att kolla in alla japsbilar som va där. Dom hade lite crusing. :)
Massa fina evos bland annat. :) Kul att se den framtida bilen :)
Träffade på Fredrik också. Trevligt.
Vi begav oss senare ut till långshyttan, där det va mer än en bil...
Streetrace på gång...
Ställde oss vid r80 och väntade...
Men vem kom och hälsa på om inte farbror blå :P
Så efter att de fina bilarna som skulle kört åkte så drog vi hem och sov...

Idag har vi vart runt och letat saker till nya lägenheten :) Jysk, Ikea och rusta bland annat...
Jag har allt hittat lite jag vill ha :)
Nu blir det till affären sen sova...
Trött efter denna helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0