Göteborg/Trelleborg/Travemünde

Ja då var man tillbaka i Göteborg igen då...
Åkte ner till Trelleborg med 4 andra i måndags för en tripp över till Travemünde...
Åkte med båten som jag ska jobba på i sommar. 
Det var en trevlig och lärorik resa där jag fick träffa andra pirater som jag ska jobba med i sommar...
Vi hade riktigt kul på mötet som var på båten igår. 
Lekte lekar och knöt ballongsvärd :D
Jag måste ju säga att jag va bäst på lekarna, vi gjorde två lekar och vem vann om inte jag :D
Goooo Sweden :)

Nu sitter jag här och väntar på att få ta mig hem till Gävle igen. 
Herr Nyhus ska köra mig in till stan sen så jag kommer med tåget...

Imon blir det skola sen är det hem och plugga på de två hemtentor som ska vara klara nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0