Back to reality. . .

Ja då var man tillbaka till verkligheten igen nu då.
Upp tidigt, iväg till skolan, sitta och lyssna på alla andra i 2,50 min och prata själv i 10 min. Givande...
Faktiskt så var det givande. Riktigt bra seminarium, synd att vi inte hann med någon diskussion bara, det är ju det roliga med seminarium...

Sen blev det lite snack efter lektionen. Synd att man inte blir tagen på allvar. Man måste ju kunna ifrågasätta utan att man ska få kritik som trycker ner en till botten. Jag är ju där för min skull, jag vill detta, har valt det själv, och gör mitt bästa. Men det är inte alltid tillräckligt. Motivationen till de tre lektioner vi har med en viss lärare är ganska så nergrävda under jord.
Ungefär där han borde vara med kanske.
Trött på att bli behandlad som skit bara för att jag har vett till att ifrågasätta mina egna studier. Suck

Men nu till något roligare... 
Hmm, nej det blev svårt. 
Städa kanske, laga lite mat...
Får se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0