Stockholm. . .

Måste säga att detta är bästa helgen på ett tag nu. . .
Åkte till Sthlm i torsdags, Linda kom och mötte mig på t centralen sen kom fia och vi gick en sväng på stan.
Efter det blev det hem till Fia :)

Det blev ett par nervösa minuter utanför globen då jag skulle träffa Johan.
Men det gick ju bra, blev en promenad på två timmar, sen så blev det kanske en timma utanför Fias port när ingen ville gå...

Fredag spenderade vi i stan, efter att fia tvättat och donat. Blev inte så länge i stan men ändå.
När vi kom hem var Jenny på besök och sen kom Johan. vi satt och spelade spel och sen drog Fia och Linda in till stan och jag åkte med Johan hem.

Här har jag spenderat resten av tiden, massa film, mys och skratt. Jag vill inte åka hem.

Träffade Lisen idag, hon är tjock om magen. Och snart kommer hennes Elise ut :) Då blir man tant Charlie :D Massa mys och är så glaf för Lisen och Fredriks skull :D Fick klämma på magen och kände Elises lilla huvud och rumpa :D
Jag vill också ha en bäbis... Men det kommer väl med tiden som allt annat...

Jobb till sommaren är nog fixat det också. Ska jobba som pirat på en båt och leka med barnen :)
Underbart, blir sommarskola också. Pengarna flödar in och jag betalar ingen hyra under två månader :)
Skönt att känna att man kan unna sig något någon gång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0