Onsdag. . .

Ja då har man varit i skolan idag då. 
Kändes inte som det var speciellt många som var engagerade i dagens seminarium...

Efter skolan blev det en tripp till dollar store med Emmah, hon fyllde år och Marcus var hemma och lagade mat till dom. Som sedan blev dom och jag :)
Mycket god mat  Marcus :) good job.

Blev några tårar fällda och mycket skratt bara för att jag inte skulle gråta. Läste alldeles för många fina mess från min kärlek... Saknar honom något så fruktansvärt!
 
Vid halv 7 tiden kom det lite folk för fika, åt tårta som var gjord av ja, mest grädde faktiskt. Men chokladen va ju god :D
Sen fick jag ett samtal som inte var helt fel..
I år blir det av, ska jobba som pirat på en båt i sommar, 3 veckor :) 
Underbart, kul jobb och kul lön :)
Allt är positivt :)

Snart är det fredag och då kommer min prins hit :)

Saknar dig min baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0