Långsamt. . .

Usch vad tiden går långsamt när man inte har något att göra...
Eller något att göra har man väl...
Men inget roligt...

Plugga gör man ju, borde städa, men hur kul är det på en skala från ett till keso?

Imon blir det till att tvätta och se till att allt är färdig pluggat, 

På torsdag är det skola hela dagen. 
Sen på fredag ska jag antagligen hjälpa Emmah och Marcus att flytta.
Får väl se hur det blir, men hoppas att det löser sig för deras skull...

Min baby ligger hemma och är sjuk, så han har jag inte pratat med sen i söndags :(
Hoppas han hinner bli frisk innan helgen så jag kan åka dit och ta hand om honom.

Nästa vecka börjar det roliga med hela utbildningen. Ska ha min VFu (verksamhetsförlagd utbildning).
Jag ska vara i en etta med massa goa barn :)
Det kommer bli bra detta tror jag. 
Känns som mer min grej än att jobba på förskola. Men vem vet hur det blir i slutändan. 

Nu är det dags att diska sen ska jag vila en sväng och sen fortsätta med pluggandet

Saknar min underbara så sjukt mycket. Vill att han ska bli frisk så jag kan åka dit i helgen.
Annars får jag vänta massa länge innan vi ses :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0