Ännu en helg är förbi. . .

Ja och nu sitter man ensam igen. 
Dagen har varit lite sådär halv jobbig. Konstiga känslor i kroppen som visade sig vara helt fel.
Känns bra nu igen när man vet hur det ligger till.
Min kärlek åkte hem vid 17.30 och jag saknar honom redan något så fruktansvärt.
Har ingen lust alls att lägga mig i sängen. 
Den är tom utan honom.
Allt är tomt utan honom.

Va ute i Bomhus och hälsade på Linda med flera en stund nu på kvällen.
Skönt med lite trevligt sällskap, saknaden blir smått mindre då.
Men den kommer inte försvinna.

Den kärlek jag känner nu är så stor så jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. 
Han kom in i mitt liv och tog mitt hjärta, för att behålla det!
Hoppas denna veckan går fort så jag får vara med honom igen!
Det är han som betyder mest!

Emmah, tack min underbara för att du alltid finns och ställer upp. 
Dig kan man lita på till 200% och det känns så skönt att ha hittat en så bra vän som dig här uppe i kylan.
Du är underbar och jag älskar dig!

Tack för en fin kväll i lördags Emmah :)

Massor av kärlek till dig Johan <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0