To be...

Or not too be... With a man...
And the answer is TO BE!!!

Nu är allt färdig flyttat, endast städet i min gamla lägenhet som ska fixas. Det ska jag och babe göra på torsdag...
Imon är det skola för mig och Johan ska ner till sthlm för att göra klart sin tattoo... 
Sen ska han göra en ny den 23e :)

Och så råkade vi boka ny tid för tattoo... Den 1 Juli. Då ska vi gadda oss båda två :)
Lovley

Äntligen får jag den gjord. Kommer bli mera sedan.. Antagligen till hösten. Tror det blir hos samma tjej som ska göra denna nu den 1e... Hon verkar vara riktigt bra. Både som tatuerare och som person. Glad, trevlig och hjälpsam :)

Johan sitter och spelar skate 2 på xlådan nu... Väntar på att han ska bli klar så vi kan ta en cigg sen spela lite NHL 09 :)
Det gillar vi. Han är omtänksam min man... Köpte det till mig idag, och en rosa kontroll till x-lådan :)

Kärlek till min underbara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0