Regnet sipprar på rutan utanför...

Ja så ser det ut här i Stockholm en tisdag i Juni. . .
Böckerna ligger framför mig och hemtentan ska skrivas klart idag. . .
Den ska inte vara inne innan fredag men imon ska jag till stan och träffa Lisen och hennes lilla dotter Elise :)
Då blir det till att klämma bäbis, en ganska så nyckläckt dessutom :)

Nu blir det till att slänga i sig lite frukost, så man får lite krafter till hemtentan :)

Glömde kanske säga att min babe köpte ett par skit snygga skor till mig igår, och idag va han inte sämre och köpte mig en tjocktröja och två t-shirts...
Väldigt snällt av honom men det känns dumt att han spenderar pengar på mig.
Jag är ju glad av att bara få vara med honom :)
Han är kärlek för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Härligt med kärlek. :)

2009-06-04 @ 15:37:38
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0