Hämtade nycklarna

Ja jag kom till lägenheten i morse och hämtade nycklarna...
Och eftersom jag skulle städa lägenheten så hade jag med mig massa medel och jox...
Och jag säger bara... Det va väl en jävla tur att jag hade det...
För FY FAN vad det såg ut... 
Skurat och skurat... Halva dan gick åt till det...
Det var bara en snabb sväng hem för att äta maten, sen packade jag bilen full....
Min lilla Fiat Punto rymmer så mycket som 9 lådor och 2 säckar :D Det går säkert i mer om man trycker lite :D
Ja så det blev till att springa upp och ner tio gånger...
Upp och ner fram och tillbaka.
Ja som ni kanske förstår så finns det ingen hiss i huset... Och ja självklart så bor vi högst upp...

Men väl värt mödan, för när jag kom hem såg jag något trevlig på kontot :)
Fick unna mig lite Kinamat efter denna hårda dag :)

I morgon börjar sommarkursen så jag ska dit kl 13. efter det ska Emmah med en sväng till nya lägenheten.
Tänkte jag skulle dra lite nytta av henne och släpa med mig lite säckar... Eller rättare sagt resten av säckarna... Det är ju trots allt bara 6 kvar.... Något ska man ju ha vännerna till ;)
Kanske slänger med resväskan med kläder också... lika bra det så slipper det bli så mycket på torsdag...

Nu är det ju bara Onsdag,Torsdag och Fredag kvar...
Då blir det till att åka ner och hämta upp Johan 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äääääta maaaten!

2009-06-12 @ 20:03:55
URL: http://flatfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0