Götet

Imon blir det en resa ner till Götet med pojkvännen :)
Massa intressant som händer... Eller inte massa kanske men lite :)
Ska förbi gamla jobbet en sväng på Torsdag... Hälsa på alla barn och goa jobbarpolare :D

Imon när vi kommer fram blir det till att grilla hemma hos Herr och fru Nyhus... Aka Syster och Man.
Sen blir det hem till mor och far. Vi har hyrt en stuga på deras gård som vi ska sova i :) Gött med lite egentld...
På fredag blir det en kul kväll med pojkvännen :) Han ska få sin födelsedagspresent :D 
Blir en kväll i Frihamnen... MetalTown som gäller :)
Hoppas han blir glad bara :D 

Lördag är det grillning med alla goa tjejer + respektive... :)
Hoppas på det iaf, dom får dra ihop något där nere, itne så lätt att fixa och dona allt här uppifrån... Men det löser sig...

Sen får vi väl se när vi åker hem... Om det blir på söndag eller måndag... 
Syster vill gå på Liseberg på söndagen så det kanske blir en extra natt där nere... Inte mig emot...
På tisdag ska jag lämna nycklarna till lägenheten och sen på onsdag är det dags att gadda sig :)
Äntligen lite Pain :)

Ska ta och boka upp en till tid. Ska snacka med Danne på Costum illusions om den jag har... Han kanske kan fixa till det lite... Slänga på lite till, den känns så liten och tråkig... 
Johan är nere i stockholm och gaddar sig nu... Lite orättvist... Men det får man väl unna honom... :)


Nej nu ska jag snart ta och tvätta så vi har lite rena kläder med oss ner...

Kärlek till Johan den allra bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0