Detta händer. . .

Ja idag gick man upp tidigt, hurtig och tvättar såhär på morgonen...
Ska städa och fixa lite också för idag kommer mamma och syster hit på besök :)
Jag antar att vi ska bege oss in till Gävle och shoppa lite i morgon :)
Det blir även en titt på nya lägenheten, dom är ju så himla nyfikna...
Sen i veckan blir det till att skriva hemtenta nr 2.
Inte kul men bara att göra det ändå. 
Fredag ja då drar jag ner till Stockholm, packar lastbilen och kör upp igen... Ja på fredag är det dags för flytt :)
Lovley

Nu: ska fortsätta stada nu så ska jag träffa Amanda en sväng innan mamma och syster kommer...
Total storm utanför fönstret...

Saknar dig min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0