Trelleborg by day...

Ja så vad händer här...
Svaret är INGENTING...
Sitter just nu på en parkbänk utanför terminalen och väntar på att klockan ska ta och bli 4 halv fem så ja kan fixa nycklar och sådär till min hytt på båten... Båten är inne kvart över fem och då ska jag gå på..
Sen blir det inte till att sätta fötterna på fast mark förän den 20 skulle jag tro...
Mitt iv dessa veckorna kommer bestå av ballongdjur, svärd, skattkartor och annat...
Får väl se hur det går men det ska nog gå bra...
Mest nyfiken just nu är jag på vem jag ska jobba med...

Hoppas jag får jobba med någon som jobbat på båten innan och inte någon ny så vi båda fattar noll...
Hade vart lite tråkigt om det blev så första veckan... Sen när man jobbat en vecka eller ioaf ett par dagar så är det väl okej...
Men inget jag hoppas på nu...

Här på min bänk känner man sig ganska utstirrad av alla pensionärer som går förbi, eller ja alla tyska pensionärer iaf...
Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag har en laptop i knät på en bänk mitt inne i Trelleborg... Hmm, man kanske ska lägga ner detta, fast vad ska jag då göra i de timmar jag har kvar tills jag ska gå på?

Nej ska ta och läsa lite bloggar sen slänga ner denna skiten...

Saknar dig som tusan min underbara Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0