Tåg, tåg, buss, båt...

Ja så ser dagen ut för mig...
Är på väg ner till Trelleborg, nu är det dags att jobba...
Känns äntligen helt okej.
Har vart ett par jobbiga dagar nu det senaste pga detta...
Värst var natten till idag.
Tur attt man har världens bästa pojkvän som tröstar och kramar om...

Det är honom jag kommer sakna mest nu när jag e borta...
Men visst det är väl alltid bra att sakna lite...
Men jag ska vara på havet i TVÅ veckor...
Sen hem 6 dagar och sen är det att åka ner igen en vecka...

Får se vad det är för någon jag ska jobba med också...
Det enda jag vet är att det är jag och en tysk som ska slå våra kloka ihop och leka med barnen...
Många ballongdjur blir det... Många skattkartor många lekar i allmänhet... Men det ska bli intressant...
Man får väl tänka erfarenhet, och dessutom tjänar jag väldigt bra så jag ska väl vara nöjd

Kärlek till min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0