Så långsamt men ändå så fort...

Ja dessa två veckor har varit både pest och pina...
Jobbet i sig var roligt och jag trivdes bra på båten...
Kul folk och man kunde verkligen prata med allt och alla :D
Fick ju till och med lära mig att dricka öl :P
Det fanns inte så mycket annat att välja på om man säger så...

Det värsta med dessa veckorna har varit att vara utan johan...
Saknat honom dygnet runt, hela tiden...
Men nu sitter jag äntligen på tåget upp till gävle...
Har kommit hela långa vägen till Alingsås :P
Så jag har ett par timmar framför mig...
Men det ser jag nästan fram emot...
Just nu är allt bättre än den där jävla plåtburken...

Ska bli kul att se hur det är där hemma...
Mannen har ju fixat och donat nu när man vart borta :D
Idag blir det till att gå ut och käka grekiskt :D
Ska bli mysigt!
Efter det ska vi bara ligga i soffan och göra ingenting...
Ska inte röra en fena,.. Eller ja, kanske någon :P

Älskar dig Johan!!

Och sen måste jag utbringa ett stort Grattis till Isa som blir stor idag... Kasnke lite rynkigare också :P
Grattis iaf :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack goding!! :)

2009-07-21 @ 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0