Jobb, jobb, jobb...

Ja så nu har de redan gått fyra dagar... Det är helt sanslöst vad tiden går fort..
Det är dåligt med svenska barn nu under dagarna, men det är lite mer på kvällarna...
Så då står jag och gör ballonger av olika slag till dom...
Annars är jag mest en assistent om man säger så...
Eftersom jag itne kan ett ord tyska blir det svårt att göra något annat när det inte är några svenska barn på båten...
Hoppas det blir bättre nu i helgen :)

Ska jobba med en ny kille imon... Hoppas det går bra. är lite smått orolig över det, inte för min skull kanske, jag vet ju vad som ska göras... Men men allt löser sig med tiden...

Just nu vill jag hem till min älskling..
Mysa i soffan och kolla film...
Ha det så bra som bara vi kan. . .

Saknar dig frukansvärt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0