Första dagen på jobbet. . .

Ja då har jag gjort nästan en hel dag...
Gick på båten igår jobbade någon timmar och sen var de till att sova...
Idag har jag gjort två pass och har sena passet kvar nu...
Det känns riktigt bra så detta kommer nog gå fortare än vad jag tänkt...
Det är ett roligt och underhållande jobb måste jag säga...
Så glad att jag fick jobba med Sebastian, han har riktig koll och han är så jävla rolig så man har inte en tråkig stund...
Kanske just dessa tider när man ska fördria tiden....
Tur att man har med sig filmer och datan så man kan roa sig lite...
Internet och telefon har jag bara tillgång till mellan 17 och 22...
Det är lite segt, så man får väl passa på att ringa dom man vill under den tiden,
När man inte jobbar då vill säga...

Saknaden efter min Johan är enorm... Då har det bara gått två dagar... 13 dagar kvar tills vi ses igen...
Men om man tänker pengamässigt så är det väl värt det!

Han är så duktig min babe... Han har fixat och donat massor där hemma :)
Jag är så glad att jag har honom. Han är det bästa i livet :)
He makes everything worth it...

Kärlek till min underbara älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0