Plugg plugg och åter plugg

Ja det är så dom två närmaste veckorna kommer se ut...
Fullt upp med tentaplugg...
Två dagar jobb också iof :D Det är ju alltid kul :)
Ska ha idrott med ettor, jobba på fritids och vara lite utav en assistent i treornas klassrum ;D
Känns väl sådär kul med tenta, men samtidigt, dagen efter så kommer jag flytta hem igen...
Det är väl det bästa med allt...
Helt jävla underbart!
Jag längtar till att se vår lägenhet som jag inte sett än... Mamma va där och kikade och sa att vi kommer få det så bra där så jag får väl lita på henne :D
Just nu sitter jag och pluggar, johan är nere vid bilen och ska laga en lampa som e paj, eller ja inte lampan men det är någon sladd som e trasig så nu är han ordentlig och fixar det efter typ 3 månader :P
Huvudsaken är ju att den blir fixad innan vi flyttar så att man inte blir stannad på grund av en trasig lampa ...
Snart är jag klar  med pluggandet för idag, då ska jag bara mysa med älsklingen!
Helt underbart, det finns ingen bättre än honom, han får mig att le även när de jobbiga stunderna faller in...
Jag älskar dig min  kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0