Varför ska allt vara så seriöst?

Ja ett ämne som tar upp mycket av våran tid här hemma är tatueringar....
Kanske för att vi älskar det båda två och vill inget mer än att göra mer och mer...
Men diskussionen handlar också ofta om varför alla gör allt så seriöst..
Kolla på Miami Ink och La Ink. Det enda man får se där är tatueringar som betyder något. Typ: Jag gör denna blomman för att min katt dog för 20 år sen...

Why? Varför inte bara göra något som man själv gillar och är snyggt? Varför frågar alla vad betyder den där, eller vad är det för mening med den där? Kan man inte bara göra saker på sin kropp som man tycker är snyggt, roligt eller som man bara känner att göra för stunden?
Här hemma har vi iaf kommit fram till att de bästa tatueringarna är dom som man gör för stunden. Det är nog de som man inte ångrar efteråt.

När man är 75 och har en elefant på benet, istället för att ångra sig så tror jag att man kommer att tänka tillbaka på den tiden när man gjorde det. För det är ändå något man aldrig glömmer. 

Kommentarer
Postat av: Issa

WORD! Fler spontantatueringar åt folket! ..btw, jag skulle gärna se en elefant på ditt ben. ;)

2009-08-09 @ 00:59:41
URL: http://isabellefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0