Uppställning 06.30

Ja då ringde klockan och jag nästintill hoppade upp ur sängen...
Hoppa är väl att ta i men släpade mig upp det gjorde jag...
Dom ringde igår och sa att dom skulle komma "i morgon bitti" och lägga klinkers i hallen...
Så jag som tänker att inom byggvärlden så är i morgon bitti ca 07.00 så steg jag upp tidigt för man vill ja vara vaken när dom kommer...
Så här sitter vi nu, jag och älsklingen vid var sin dator och spelar... inga klinkersgubbar är det i lägenheter och nu är klockan 09.00.
Fan va trött jag blir, när e de morgon bitti egentligen?

Men men nu är det som det är, det va väl lika bra att komma upp...
Skolan börjar ju nästa vecka så det är väl lika bra att vänja sig vid dessa utomordentliga tider...
Finns ju inget bättre än att gå upp halv fukking sju på morron... Nja inte direkt, men jag ska väl överleva....
Hinner säkert somna innan dom kommer, för snabba är dom fan inte...

Fick beställt en tröja idag med :)
Blir ju klassfest här hemma till hösten, självklart är det med tema.
Så nu gäller det bara att hitta ett par schyssta brallor att ha till... 
Men det ska väl lösa sig :)

Dags att återgå till mitt... vad det nu är...

Over and out


Kommentarer
Postat av: Issa

Så ringde de och sa till oss också, men när kom de egentligen? Jo, en vecka efter, och det var inte kl 07:00 minsann! Nej, snarare 15! Jobbiga människor..

2009-08-18 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0