Nu är det över. . .

Ja så va tentan över för denna gången...
Gick upp tidigt för att skriva den och va färdig vid 12.
Sen tog jag med mig älskling till skolan för att skriva ut och lämna in tentan.
Han fick rysningar så fort han kom innanför dörren...
Skola är väl inte hans grej om man säger så :P
Vissa lärare tänker väl inte allt för mycket...
När jag skulle lämna in tentan så hittade jag inte lärarens postfack så jag fick gå och fråga vart det va...
Hon som jobbade där visste inte heller men som tur va kom det en annan jeppe som visste vart den va.
Problemet var bara att det att dom stängde stället där jag skulle lämna in den kl 12. då va klockan 14...
Bra jobbat.
Hade dock tur att hon som kom jobbade på samma ställe som de va låst på så hon tog med den och lämnade in den åt mig.
Snällt värre :)

Väl hemma igen så kom Fia och Linda förbi och kikade in lägenheten lite :)
Trevligt med lite besök. Det händer ju inte allt för ofta om man säger så...
Inte någon av kompisarna från gbg som vart uppe sen jag flyttade, och det är över ett år sen.
För Johans polare dröjde det knappt en månad...
Knappt någon av mina polare som nämnt det.. Men frågan om när jag kommer ner till gbg händer allt oftare...
Men men inget att göra åt den saken...

Ikväll har vi suttit och spelat lite vid datan...
Har även firat tenta inlämningen med X antal drinkar...
Goda var dom också...

Nu tror jag det är dags för en dusch sen kanske en efterlängtad massage om jag har tur :)

Have a nice evening people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0