Ja man kan ju undra

Ja då sitter man här, förtfarande inga som kommit,
men nu vet jag i alla fall varför...
Va ju tvungen att ringa och kolla vad som hände när dom aldrig dök upp...
Då har dom som ska lägga golvet fått fel adress, så just nu står dom och lägger mitt golv i någon annans lägenhet.
Känns ju toppen...

Man kan ju undra hur man kan göra en sån miss att skriva fel adress, rätt namn, nummer och lägenhetsnummer...
dom kanske skulle kollat en extra gång vart man bodde när dom ringde igår...
Så nu får vi väl se när vi får vårt golv...

Men så tänker jag, vad tänkte människan som öppnade dörren i den andra lägenheten i morse..
han, hon, den, det måste ju ha reagerat. Typ, jag ska inte ha nått golv, eller typ, det är ingen som ringt mig och bokat in detta...
Men så kan det ju vara att människan inte va hemma....
Schysst och komma hem till nylagt golv...
Ännu bättre om människan har ett prima parkettgolv i hallen, kommer hem och öppnar dörren, och mer reagerar, va FAN e mitt golv :P

Ja nu får vi vänta och se vad som händer... Han borde väl ringa mig när dom klurat ut detta...


Kommentarer
Postat av: Issa

HAHA! Klockrent! :D Gillar att människan som får det nya golvet antagligen inte fattar någonting, haha. :D

2009-08-18 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0