Ett stycke man...

Har precis begett sig ner mot stockholm igen för att lägga i lite färg i en av tatueringarna...
Så här sitter jag alldeles i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på en dag som denna. 
Jag tror jag ska vara lite duktig och städa så det är fint när mannen kommer hem igen...

Sen kanske jag tar mig en sväng ner på stan och kikar lite...
Igår fick jag ett ryck och städade klädkammaren...
Det behövdes må jag säga, kläder över hela golvet, vinterkläder dessutom, de behöver man väl inte på ett tag får man hoppas. Men nu är det fint där inne, så har jag tråkigt blir det nog att fixa i den andra också...
Vi har ju lyx med två :P

Dags att sätta igång...

Ha de hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0