Det finns ingen bättre än DU

När allt känns jobbigt och tårarna trillar ner för mina kinder då vet jag att du finns där. . .
Du säger precis dom rätta sakerna och du får mig att känna att allt kommer att lösa sig. . . 
Du är utan tvekan det bästa som hänt mig!


En dag i skolan har man gått nu då, och jag säger FY FAN!
En jävla rivstart blev det minst sagt.
Första lektionen i matte varade i ca 3 timmar. . .
Och jag förstod ungefär ingenting. . .
Så vi får väl se hur denna kursen blir. . .
HAr I alla fall tagit mig i kragen och köpt lite böcker till kursen idag. . .
Alla på blocket så lite billigare blev det allt :)
Passar på att sälja gamla böcker också. . .
Nu har jag bara en kvar :)

Jihoo money money :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0