Sista dagen ledigt...

Hur ska man fördriva tiden en dag som denna?
Solen har inte ens vett till att skina in genom mina fönster...

Vårstädning var på gång, men motivationen föll när jag packade upp kläderna från min tripp till gbg.
Massor som borde göras...
Får fördriva tiden här en stund tror jag...

Linne, kortbyxor och hockeystrumpor. Det är så det ska vara en dag som denna...

Ja fick några dagar med Johan i helgen, skönt att träffas igen måste jag säga..
Tillbringade lördagen i Gävle med Emmah och Marcus.
Åkte till en skatepark så baby fick åka lite:)
Marcus provade på och han klarade sig med ett skrapsår efter ett fall och 2 minuter på brädan... :P
Det blev middag och skip-boo hemma hos dom också, sen vart det till att åka hem igen...

Igår åkte han hem igen, och jag hoppas vi ses snart igen.

Nu ska jag väl fortsätta, måste planera klart inför min praktik som jag har nu i re veckor :)
Ska bli så kul att träffa mina barn igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0