Pain...

Ärligt talat så vet jag inte vart jag ska ta vägen just nu.
Känner mig inte alls på topp längre, och all min motivation har gått rent ut sagt åt helvete...

Löser sig inte detta snart så vet jag fan inte om jag pallar att bo kvar i Gävle.
Har starka funderingar på att flytta hem till Göteborg.
Saknar inte bara mina vänner, utan mitt liv här nere.


Mest av allt saknar jag den förbannade hockeyn.
Visst hockeyn här uppe är också bra.
Men inget kan slå det lag jag började spela i.
Älskar er <3


Trött på alla tankar just nu,
vill bara slänga dom över axeln
och lämna dom bakom mig.
Men det går inte.
Jag hoppas av hela mitt hjärta
att det löser sig snart.
Att du förstår och inser...
Du är underbar!

Mitt liv fylls just nu av tårar och smärta.
Vill träffa mina vänner så jag kan skratta igen...
Vill hem!


Pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0