Lovley

Ja det känns bra att något går min väg för en gångs skull. . .
Trodde det skulle ta längre tid, eller inte hända alls. . .
Men i lördags fick jag samtalet jag väntat på. . .
Känns bra nu!
Lyckan är tillbaka, och leendet är på topp. . .
Känner mig som den jag en gång var. . .
Glad och motiverad till liv och allt annat. . .

Hoppas nu bara att helgen blir som jag vill. . .
Orka vänta 35 dagar innan jag får träffa honom igen. . .
Nej det funkar ju inte. . .

Det ska nog lösa sig. . .

Tack alla mina underbara vänner för allt stöd <3


Emmah, Du är mitt hjärta, älskar dig vännen!
Tack för att du alltid finns och förstår bättre än någon annan!
<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emmah

Älskar dig vännen, du är mitt hjärta! Du betyder så mycket ska du veta! <3

2009-04-07 @ 15:51:23
URL: http://emmah88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0