Helgen...

Ja då var den över igen, helgen...
Hade en riktigt bra.
Som alltid när Johan är hos mig :)

Vi har hunnit mycket denna helgen :)
Kollade in nya lägenheten, hittat tapeter, tv bänk och massa annat skoj :)
Längtar så mycket efter att få somna bredvid honom varje kväll, vakna med honom varje morgon.

Nu är det sista praktikveckan...
Trist, jag älskar detta jobbet!
Finns inget bättre...
Man får så mycket tillbaka på det man gör!

På torsdag eller fredag bär det av till Ludvika med Johan :)
Hann landställe ligger där.
Då blir det sol, bastubad och massa annat mysigt :D

Skulle vart danmark egentligen, men student som man är så blev det inte så.
Pengarna räcker fan aldrig till...
Men det blir nog en bra helg ändå.
Bara jag och min Kärlek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0