Första dagen på praktik.

Det är inte roligt att vakna när man vill sova.
Så kände jag i morse när jag skulle gå upp.
Är inte van vid att gå upp tidigt.

Men solen lyste in genom fönstren redan halv 7 i morse 
jag blev motiverad och inspirerad till att börja praktiken.
När jag kom dit och frågade efter min handledare visade det sig att det var studiedag.
Så min första dag på praktiken spenderade jag med att sitta och lyssna på deras utvärdering bland annat.
Senare delen av dagen spenderade jag och en tjej till med att rätta ettornas matte böcker :)
Vi planerade även in lite uppgifter och annat intressant

Imorgon blir det till att vara med i klassen, på bild och matematik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0